d

d

Thursday, December 5, 2013

Domnul Ambrose 2.0


Mi-am facut acest blog pe platforma blogger pentru ca imi da posibilitatea de a modifica template-ul (look-ul blogului) dupa cum vreau eu. Blogul inca nu se afla intr-un stadiu final, mai am multe de facut la el, iar in urmatoarele zile ma voi ocupa de asta.
Daca vedeti texte care nu-si au locul, de exemplu "tewasasgag", test1", "tewt43637y" plus altele, toate sunt doar teste ca sa vad modificarile facute in timp real.

Stiu ca unele modificari de combinatii de culori vor fi stridente, cu impact mare asupra ochilor vostri, dar probabil la un nou refresh de pagina acestea se vor schimba. Pe langa culori, vreau sa schimb cam tot ce se poate din versiunea engleza a template-ului curent. Unele texte, indicatii sunt scrise in engleza si vreau sa le modific daca am cum. In acelasi timp asezarea in pagina s-ar putea modifica, asta depinde de cum o sa arate blogul per ansamblu.

S-ar putea ca in urmatoarele zile sa nu mai scriu articole, doar nu vreti sa cititi articole langa un "santier". Sa vedem daca putem implementa niste chestii de baza care in prezent lipsesc, dar sper ca rezultatul final sa fie mult mai "aratos". Sunt constient ca probabil vor mai exista modificari in viitor, dar nu cred ca vor fi asa drastice.

Desigur, toate aceste "teste" vor fi sterse, nu vor ramane asa. :)

0 comentarii:

Lasa un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls