d

d

Tuesday, December 3, 2013

Doi indragostiti la metrou


Ieri am iesit afara si m-am folosit de metrou pentru ca este cea mai rapida varianta de transport. Am doar o singura varianta directa, adica nu trebuie sa schimb nu stiu cate masini pentru a ajunge la destinatie. Si in timp ce traversam la Dristor de la o magistrala la alta, am vazut 2 indragostiti care se pupau.
Nimic neobisnuit. In schimb, ce m-a facut sa le acord o mai mare atentie a fost infatisarea lor fizica. Ea era frumoasa, iar el mai putin frumos. Ok, era urat. La prima vedere ei nu se potriveau, erau la poli opusi in ceea ce priveste aspectul fizic.


Si in timp ce ma duceam spre celalalt metrou, ma gandeam "oare ce a vazut la el?". Sunt constient ca el a avut ce sa vada la ea, dar nu prea se aplica viceversa. Pentru mine personal, nu prea conteaza cum arata persoana din fata mea cat timp este o persoana cumsecade, placuta. Eu tind spre "nu conteaza aspectul fizic, ci persoana si ce se afla in interiorul ei", dar sunt destui oameni care se uita intai la aspectul fizic si apoi la ce fel de persoana au in fata lor.

Dupa ce am ajuns la metrou faza asta scurta m-a pus pe ganduri. Contrar opiniei publice, chiar exista fete frumoase, superbe care se uita sau au o relatie cu persoane mai "uratele". Trebuie doar sa le cauti mai mult timp. Si in timp ce ma gandeam, imi imaginam prima lor intalnire fata in fata. Adica na, puteti sa spuneti ca ea era indragostita si de fapt vedea "persoana ideala" in acel baiat, dar ganditi-va ca a fost un moment cand ei au facut cunostinta si deobicei nu prea mai stai pe langa persoanele pe care prima data le-ai respins datorita impactului negativ creat de ele asupra ta.

Dar probabil ea nu este o fata care sa tina cont prea mult de aparente, ci doar una care sa aprecieze persoana, nu fizicul. Si ma bucur ca mai exista astfel de oameni. Ma mai bucura faptul ca ei doi sunt impreuna. La prima impresie nu se potriveau, dar dupa ce am vazut cum se priveau, cum se comportau unul cu celalalt, mi-am dat seama ca fac o pereche chiar ok.

Mai sunt unii/unele care spun ca toata lumea este profitoare, ca se uita doar la bani, masini, bijuterii etc, si ca nu apreciaza ce fel de om esti, ci doar cat de gros este portofelul tau. Dar nu este adevarat. Nu toata lumea este asa. Inteleg ca exista si astfel de indivizi, dar nu toti sunt asa. Cu totii vrem langa noi un partener care sa le aiba pe toate, dar desi poate exista astfel de oameni, au si ei "probleme" lor. Nimeni nu este perfect. Dar daca vrei sa ai langa tine un partener frumos si din punct de vedere fizic, dar sa fie frumos si la interior, sa fie o persoana de nota 10, ai de cautat.
Ori sunt luate, ori se ascund foarte bine. Si este foarte greu sa gasesti astfel de oameni, dar nu imposibil. Sunt exact ca cei cu parul roscat. Sunt o minoritate.

Apreciati ce aveti langa voi (este in rusa dar mesajul conteaza, nu limba)

Sfatul meu, nu cauta o persoana care sa le aiba pe toate. Este destul de greu sa o gasesti si nimic nu garanteaza un succes real. In schimb, accepta ori iti da viata in cale si fa orice iti sta in putinta ca relatia sa fie sau sa semene cu "acea relatie" la care visam cu totii. Chiar daca trecem prin despartiri si suferim in dragoste, din acele relatii esuate invatam multe si le putem aplica in relatiile viitoare. Succes! 





4 comentarii:

Unknown said... Reply to comment

teastga

Unknown said... Reply to comment

dasdsadas

Unknown said... Reply to comment

Teasta@Stefan Ambrose

Unknown said... Reply to comment

Test@Stefan Ambrose

Lasa un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls